środa, 23 grudnia 2020

Rok uczuc

 To wystarczy

Choć miłość, to jedyne co mogę Ci dać.

Wiem, że to wystarczy.

Niczego więcej nie szukasz.

Kochasz mnie taką jaka jestem.

Z bagażem moich doświadczeń.

Z każdą moich zalet i wad.

Pragnę Ci powiedzieć,

że to o Tobie myślałam zeszłego dnia.

Już odliczam minuty do naszego spotkania.


Już nie muszę

To co było złe.

Dzięki Tobie, już nie dotyczy mnie.

Przestaję zagłębiać się w przeszłości.

Z odwagą patrzę przed siebie..

Czeka mnie tylko to, co dobre..

Jeśli nadal będziesz tak blisko.

Tuż obok mnie.

Ty jak nikt potrafsz zrozumieć mnie.

Wsłuchać się w moje serce.

Sprawić, by żyło mi się lepiej.

Już nie muszę się cofać do minionych zdarzeń.

Uważać, że straciłam jakąś szansę na szczęście.

Wiem, że to Ty jesteś spełnieniem

wszystkich moich marzeń.

I to widząc Ciebie, na co dzień odnajduję

zapisane mi w gwiazdach szczęście.

Piękniejszy

Świat piękniejszy staje się.

Gdy uśmiechem witasz mnie.

Bezpieczniej czuję się.

Gdy obejmujesz mnie.

Mógłbym przeżywać samotnie każdy dzień.

Lecz ile byłoby warte życie bez Ciebie.

To dzięki Tobie doceniam każdy dzień.

Z miłością przyjmuję,

każde z twoich czulszych spojrzeń.

I mam do Ciebie, tylko jedną prośbę.

Po prostu kochaj mnie.

I pozwól mi kochać się.

Właśnie taką jaką jesteś.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz