piątek, 16 kwietnia 2021

Gdy bylam kochana

 

Każdego dnia


Wybieram uczuć nowy wyraz


Układam dla ciebie miłości list


Płynący prosto z mojego serca


Kieruję do ciebie


Dotychczas skrywane słowa


Mając nadzieję, że jeśli


W porę, je wyrażę.


Nie zagubimy się


I odzyskamy jeszcze,


Szansę, na wspólne szczęście


Wciąż żyję tylko dla ciebie


I pielęgnuje w sobie nadzieję


Że jutro też dla nas nadejdzie


Chociaż obecnie los nas nie oszczędza


To nie znaczy, że nic dobrego nas już nie czeka


Dla nas swoją miłość dzielę i mnoże


Dla ciebie stale otwieram swoje serce


Aby, jeszcze kiedyś


Ponownie cię odnaleźć


Czy zaprosisz mnie jeszcze kiedyś do tańca

Czy jeszcze kiedyś moja dłoń będzie pasowała do twojej dłoni

Czy usmiechniesz się do mnie jeszcze raz o świcie


Marzeń chwila ulotna w przelocie schwytana


Teraz jest jeszcze piękniejsza


Gdy chociaż przez chwilę, mogę się przekonać, jak było nam dobrze, gdy byliśmy razem


Gdy chociaż przez chwilę mogę sobie przypomnieć, jak było cudownie, gdy jeszcze byłam przez ciebie kochana


Chciałam, abyś mnie dostrzegł, lecz ty nie spojrzales


Chciałam, abyś o mnie pamiętał, lecz ty zapomniałeś


Chciałam, abyś się odezwał, lecz ty milczałes


Chciałam, abyś mnie pokochał, lecz ty nie kochales.


I czy jeszcze kiedyś wspólne szczęście, będzie nam pisane


Czy jeszcze kiedyś zdołamy odnaleźć siebie nawzajem


Zanim nasze serca nie staną się twardsze niż kamień


Zanim nasze serca na miłość, nie będą całkiem skostniale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz