sobota, 13 stycznia 2024

Ty jesteś dla mnie.

 Tak wierny 

Tak stały 

Tak kochający i tak prawdziwy 

Potężny we wszystkim co robisz 

Ty wypełniasz mnie 

Ty widzisz mnie 

Ty znasz mój każdy ruch 

Ty kochasz mnie, ja śpiewam dla Ciebie 

Ja wiem, że Ty jesteś dla mnie

 Ja wiem, że Ty jesteś dla mnie

 Ja wiem, że Ty mnie nigdy 

Nie opuścisz w mych słabościach 

I wiem, że Ty przyszedłeś 

Aby przypomnieć mi, kim jesteś 

Tak cierpliwy 

Tak łaskawy 

Tak litościwy i prawdziwy 

Tak wspaniały we wszystkim co robisz 

Ty wypełniasz mnie 

Ty widzisz mnie 

Ty znasz mój każdy ruch 

Ty kochasz mnie, ja śpiewam dla ciebie


Stworzeni dla siebie


Tak błogo

Tak spokojnie

Jest przy tobie

Tak pewnie

Tak bezpiecznie 

Jest przy tobie 

Nie muszę się niczego obawiać przy tobie

Znasz każdy mój ruch

Chcę być z tobą znów

Ty jesteś dla mnie stworzony

Razem tworzymy małe państwo

W którym jesteśmy tylko ty i ja

Gdy jestem w ciebie wtulona

Znikają wszelkie zmartwienia

Nigdy się nie zgubię

Ponieważ moje serce

Zaprowadzi mnie do ciebie

Ono drogę zna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz