piątek, 5 stycznia 2024

jesteś tego powodem

 Tak bije moje serce 

Ty jesteś tego powodem

Powodem który sprawia, że nie śpię 

Proszę, wróć teraz

Zanim oszaleję 

Ty jesteś powodem

Dla którego, wciąż oddycham

Wspiąłbym się na każdą górę

 I przepłynął każdy ocean 

Tylko po to, aby być z tobą 

Naprawić to, co zepsułem

I ty jesteś tego powodem 

Callum Scott - You are the reason


A tutaj własny tekst zainspirowany utworem 

Jesteś tak blisko

I nareszcie mam wszystko

Czego szukałam od lat

Przy tobie drżę

Lecz jestem spokojna

To twoja bliskość

Sprawia, że odczuwam tak wiele

I stale zmieniam się dla ciebie

Lecz moja miłość pozostaje stabilna

To tobie udało się na powrót 

Wejrzeć w moje serce

W porę naprawić

To co było pęknięte

Potrafisz dostrzec

Więcej niż ktokolwiek inny

Nareszcie mogę wyrazić

Wszystkie swoje potrzeby

I ty jesteś tego powodem

Wyciągam dłoń pewnie

I ty jesteś tego powodem

Moje serce długo pozostawało zranione

Lecz to było przedtem

Teraz zegar miarowo odmierza czas

Powracają miłość i nadzieja

Gdy jesteś tak blisko

I mogę cię wysłuchać

Mogą minąć dni, miesiące, lata 

Z wiekiem mogą pojawić się

Różnice i nieporozumienia

To nie istotne

Nasza miłość jest jak tama 

Przed złem nasze serca odgradza

Pomimo życiowych przeszkód

Jest zawsze wytrwała

I tak pozostaje niezniszczalna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz