wtorek, 21 listopada 2023

Czy już zawsze

 Czy już zawsze

W każdym kolejnym dniu
Będę upatrywać ten sam cel
Jestem pewna, że nawet jeśli
Pozostanie mi mojego życia
Ostatni dzień
To nawet wówczas
Nie przestanę czekać na ciebie
Bowiem tak już w życiu jest
Że miłość zawsze prowadzi cię
Do tej osoby o której myślisz najczęściej
Choćby przypadkiem musicie spotkać się
Aby przypomnieć sobie jak kiedyś było dobrze
Lub było źle
I jak wiele przez ten czas zmieniło się
Gdy miłość to jedno z niewielu uczuć
Które nigdy nie kończy się
I wraz z upływem czasu
Potrafi stać się jeszcze mocniejsze
Wiem, że nawet na końcu świata spotkamy się
Zawsze odnajdzie się takie miejsce gdzie
Będę mogła zaczekać na ciebie
Żadnym błędem
Żadnym przykrym słowem
Nie zniweczysz tej miłości
Którą czuję
Nie ugasisz żaru który
W moim sercu wciąż się tli
Zawsze możesz się przy nim ogrzać
Choćby nie wiem jak wielkie były twoje winy
Bowiem miłość zawsze ci wszystko wybaczy

Chociaż to nie ten dzień
Przeżyjmy razem
Ten sam sen
Miłość wcale nie musi być
Dla nas zakazana
Zobacz sam już na nas czeka
Uznajmy na czas
Że nasze uczucia
To w naszym życiu
Zapisana wspomnieniami tablica
Nie zaś wyrok gwiazd

Daję ci każde moje słowo
Naszą miłość tak pięknie piszę
I opisuję
Zwłaszcza wówczas gdy tęsknię po tobie
Lecz przy tobie nagle tu cichnę
I tylko moje serce
Może kiedyś Ci opowie
Czemu wyrazić swoje uczucia wciąż się boję

Teraz gdy nasza miłość
Tak nagle się kończy
Gdy w zapomnienie odchodzi
Proszę cię
Tylko o reset
Dla mojej duszy
Niech żadna z twoich obietnic
Mnie już nie wzruszy
Jestem pewna
Już nigdy więcej
W twoich objęciach
Nie odnajdę schronienia
Żadne z moich marzeń
I z moich starań
Nic na lepsze w naszym życiu nie zmienia
Czuję tylko wciąż jak moje szczęście
Wraz z sobą zabierasz
A przy mnie już niechce nawet trwać
Do niedawna odczuwana nadzieja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz