piątek, 27 marca 2020

Wiersze - 2012.





Walczyłam dzielnie.
Lecz nie zdołam dłużej.
Znalazłam się w pułapce.
Nie mogę uciec.
Nagle we mgle, zjawiasz się Ty.
Ratujesz mnie.
Dzięki Tobie żyję.
Gdy wieje wiatr.
Nadchodzi burza i grzmi.
Jedyną moją miłością jesteś Ty.
Na tobie zawsze mogę liczyć.
Dzięki tobie żyję.
Nareszcie wróciłeś do mnie.
Bałam się, że nigdy więcej Cię nie zobaczę.
Nie mów, że nie powinniśmy być razem.
Bo ty jesteś dla mnie zagrożeniem.
Dla ciebie budzę się każdego dnia.
Na tobie zaczyna i kończy się mój świat.
Bez ciebie umieram opadam z sił.
Dzięki tobie mogę odzyskać je znów.
Narodzić się jak feniks z popiołów.
Jesteś mym pięknym koszmarem.
Nigdy nie wiadomo co się stanie.
Lecz chce by ten sen jak najdłużej trwał.
Gdy wieje wiatr.
Nadchodzi burza i grzmi.
Jedynym moim ratunkiem jesteś ty.
Na tobie zawsze mogę liczyć.
Dzięki tobie żyję.
To dla ciebie żyję.

**********************

Jesteśmy podnieceni i jednocześnie zamroczeni.

Czujemy się tak szczęśliwi jak nigdy dotąd.
Oboje wiemy, co to znaczy.
Jesteśmy w sobie zakochani.
Nasze serca biją w jednym rytmie.
W takt naszej ulubionej piosenki.
Nie istnieją dla nas żadne zmartwienia.
Ani smutne chwile.
Liczymy się tylko my i nasza miłość, 
która będzie trwała wiecznie.
Pozwól mi pokazać.
To, co czuję.
Drżę uśmiecham się.
Unoszę się.
Myślę tylko o tym, by być blisko Cię.
Przynajmniej dotknąć cię.
Tak jak powietrze jest potrzebne do życia.
Tak Ty jesteś mi potrzebny do szczęścia.
Tak jak noc nie mogłaby istnieć bez dnia.
Księżyc bez słońca.
A dobro bez zła.
Tak ja, nie mogłabym istnieć bez Ciebie.
Z Tobą być, to jest to czego najbardziej pragnę dziś.
Dzielić z Tobą każdy dzień.
To wszystko czego chcę.
Bez końca.
Bez końca będę kochała Cię.
Nie bój się.
Ja osłonię Cię.
Ukryję Cię w mych ramionach.
Nikt i nic, nam nie zagrozi, gdy jesteśmy razem.
Ja i Ty.

******************

Kiedyś nie wierzyłam, że w mym życiu się zjawi.
Wielka miłość, która me serce poruszy.
Pojawiła się tak niespodziewanie.
I tak zapragnęłam kochać Cię już zawsze i trwać.
Więc dziś na skrzydłach do nieba.
Chcę się wzbić i z Tobą na zawsze już być.
Moje serce podąża za Tobą.
Jedno miejsce.
Jeden świat.
Choć osobno jesteśmy słabi.
Stajemy się silniejsi będąc ze sobą.
Takie uczucie zdarza się tylko raz.
Połączył nas miłości czar.
To nic, że nie mogę oddychać bez Ciebie.
Tylko dla Ciebie chcę żyć.
Ja i ty jak pięknie to brzmi.
Przy tobie spełniają się wszystkie moje marzenia i sny.
Po prostu jesteśmy sobie przeznaczeni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz